søndag 12. desember 2010

Frostig søndagsvandring :-)

Nydelig vær ute i dag med sol og kulde i skjønn forening. Flott å være ute og lufte seg litt. Katherine og jeg plukket reinsdyrmose (som sikkert heter noe helt annet...), mens Balder utforsket Pinnebanken sin, og for høyt og lavt ellers. Kulden kan skape noen helt fantastiske kunstverk, som frostrosene på traktorvinduet:



Tror jeg lar bildene tale for seg selv. 
Vi hadde en flott runde i Færavåg i dag iallfall :-)



Å knuse isen er halve gøyen!
Legg merke til hva Katherine bærer på under armen. Tidlig krøkes... :-D




Stilleben i hagen


Den gamle tønnen ved innkjørselen til tunet pyntes alt ettersom årstid. I mangel av kristtorn som jeg brukte i fjor (har ikke fått fatt i ennå), plukket jeg noen mosekledde kvister og fant en fin rekved-grein. Dette ble dandert rundt en potte med lyng. Vips! Ferdig pyntet i all sin rustikkhet :-) Den flotteste "pynten" ligger oppe til høyre og koser seg med en pinn oppå Siristølshaugen :-)))



"Mamma - det ser ut som noen har malt på himmelen!" - utbrøt Katherine i dag. Må si meg enig med henne. Flott vinterhimmel :-)


Dette var dagens utebilder. Kanskje det til og med dukker opp innebilder fra dagen i dag? ;-)

2 kommentarer:

Gry og Milli sa...

Vakkert, vakkert vakkert! Vakre motiver og vakkert barn:o)

Siss sa...

Det er slike søndager som er gull:-) Deilige bilder av mennesker og natur.

Related Posts with Thumbnails