fredag 20. august 2010

Titter frem fra kroken ;-)


Heisann!

Ja, så ble det ny blogg på meg. Det var ikke helt etter planen, men noen ganger bare blir det slik. Etter å ha blogget siden februar 2008 fant jeg ut at tiden var moden for en ny side. Bokstavelig talt. Så her er jeg, fortsetter med spredte hverdagsglimt, glimt gjennom kameralinsen og mer til.

Noen ganger føler en seg rett og slett bare helt utslått...

Hva pleier jeg egentlig å skrive om tro... det blir vel mest om dagligliv med familien rundt meg, husets firbeinte familiemedlemmer, og masse fotografering. Som øyboere blir det naturlig nok litt sjø- og båtliv også.

Ny blogg gir anledning til å filosofere litt, og vurdere hva som skal få bli med videre av "glimt". Tone ned familiedelen til fordel for foto, hobby og hund? Tja, vet ikke. Det blir vel en hummer og kanari-miks i denne bloggen også. Heter ikke Bloggekroken for ingenting ;-)

 Men vi ser stadig lyset ;-)

Til tross for at det ofte ikke er så lett å se skogen for bare trær...

Har en del å legge inn for at rammen rundt bloggen skal føles hjemlig igjen. Må få inn lister over bloggene jeg liker å følge. Diverse gadgets mangler. Også blir det snodig ikke å ha et arkiv å lenke tilbake til. Vil nemlig ikke koble gammel og ny blogg sammen. Helt bevisst!

Vel, det var det aller første innlegget i splitter ny blogg. Som ikke er helt ferdig ennå. Så får vi se hvor veien fører videre...

God helg! :-)


8 kommentarer:

Nøve sa...

Ja hva skal jeg si, Irèn...gratulerer!
Men jeg hadde fått stor prestasjonsangst hvis jeg var deg, gamle-bloggen var jo så fin! Jeg kikka stadig på gamle innlegg hos deg. Det kan jeg selvfølgelig fortsatt gjøre, men..

Lykke til! Jeg følger deg i tykt og tynt ;o)

Nina og Bonnie sa...

Morsomt, Irèn!!! Gratulerer med ny blogg. :) Er den gamle helt nedlagt?

snorredimma sa...

Grattis med ny blogg...har jo fulgt deg jevnlig siden jeg sjøl begynte med blogging - det er nemlig ikke så mange bloggere med islendere, vet du - og hund og foto er jo det som opptar meg mest!!

Lykke til videre med utforming av ny blogg!

Dixie sa...

Gratulerer med ny blogg! Så fin den var! :D Da skal jeg huske å følge med på denne framover i stedet for den gamle! :)

Gry og Millis blogg sa...

Gratulerer med ny blogg. Nå må jeg bare huske å legge den til på min, sånn at jeg får fulgt med deg:o)

Jeg synes den gamle bloggen din var helt perfekt jeg, der du delte biter av livet ditt med oss andre, håper du fortsetter i samme sporet Irèn:o)

Anonym sa...

Hei vennen!
Jeg følger deg i tykt og tynt jeg:) Elsker å lese om dine gleder og glimt i hverdagen. Da legger jeg meg til som følger og legger deg i blogglista mi.
Håper du får en fin helg videre.
God klem til deg og Kati:)

Irén T. A. Færevaag sa...

Tusen takk jenter! Dere er noen ordentlige go'inger :-)))

Nøve: Nei, nei, nå får jeg jo helt prestasjonsangst her, hehehe

Ja, Nina, den gamle er helt nedlagt. Den blir iallfall ikke oppdatert mer, men den får stå. Slettes ikke :-)

Klør meg litt i hue her, føles ikke helt hjemme i denne nye verdenen, men det går seg nok til tenker jeg.

Fortsatt god helg til dere :-)

Torill-e sa...

Ja, gratulerer med ny blogg.
Den er allerede lagt inn som favoritt :)

Related Posts with Thumbnails