søndag 31. oktober 2010

Tikk, takk...

Et siste glimt av høsten som avrundet sommertiden...

Katherine i silhuett - litt sånn "Soria Moria-feel" :-)


Om knapt tre timer stiller vi klokken igjen. 
Ubønnhørlig slutt på sommertiden...


Bonusen er at du får en time mer å sove - iallfall i natt ;-)




Denne karen er vel den av oss som mest av alt ser frem til at "kulda setter inn" :-D
 

Julemat, julegodter, julepynt - og jeg vet ikke hva... har inntatt butikkene som en virvelvind.

ALT FOR TIDLIG ! ! !

Men jeg kan ikke annet enn å si at jeg ser frem til adventstiden og alt som hører med :-)))

Drømmen er som alltid om en hvit jul...



Men enn så lenge får det holde at vi stiller klokkene EN time TILBAKE! 
- så får julen komme når den kommer :-)

I helgen jaktes det på hjort i innmark og utmark og i skogen her på gården. Og Steffen har satt i gang et prosjekt som jeg muligens kommer tilbake til. Det har med hjerter å gjøre... ;-)


God søndag!

3 kommentarer:

Nøve sa...

Nydelig bilde av Kati!

Jeg så julemarsipan i butikken i går...ble NESTEN kvalm ;) Fordi jeg smaker IKKE på den før desember, men da går det gjerne ned i store mengder..

Ha en fin søndag du og dine!

T :-) sa...

Flott bilde av Kati. Hadde dere fint vær dere :-)

Jeg har hatt som prinsipp å ikke kjøpe juleting før 1. desember, men det har sklidd litt ut... Men ikke mye, for det er jo heller at jeg begynner altfor seint.

I morgen er det november, vips så er jula her og jammen så er det vips - så er våren her. Hvor blir dagen av????

Hanne sa...

Klokkene er stilt og vi har fått sove litt lenger idag. Det var deilig!!

Ja, sommeren er ubønnhørlig forbi, men når det lakker og lir mot adventstid og jul er jammen solsnu rett rundt hjørnet også!!! Hurra!

Adventstiden er koselig, men at den starter i oktober er i tidligste laget, synes jeg. Enig med Nøve; altfor tidlig med julemarsipan og alt annet "juleri" for den saks skyld. (Men jeg må innrømme at jeg hørste på litt julemusikk da den første snøen kom i forrige uke altså...*rødme*)

Til slutt må jeg skryte litt av den fine bildet av Katherine, jeg også. Litt Soria Moria over det, ja!!

God søndag til dere!!

Related Posts with Thumbnails